onsdag, maj 16, 2007

Tröttaste dagen

Idag är jag så trött att jag mår illa. Det är ganska jobbigt faktiskt. Men inte så mycket att göra åt. Igår åkte taket av hemma i Långlet. Nu täcks taket av en finfin blå pressening. Jag deltog inte så mycket i takrivningen utan gjorde fika åt rivarna och stack sen till jobbet. Därefter en härlig powerwalk med Anna längs fantastiskt vackra Siljan. Det blev en kopp te också innan jag åkte hem. Kände mig kanske på världens sämsta humör igår. Idag känns det lite bättre.

Roligaste är att båda Kenneth och Tåtte nu är klara för husvagnssåpa. Det kommer att bli fantastiskt. Tåtte har bland annat lovat att åka snöskoter på vattnet i sin fina leoparddräkt, till allas förtjusning. Kenneth kommer i sin tur göra något i stil med "pimp my caravan". Den kommer att bli härligt orange och svart. Han är redan en stjärna.

Idag ska jag äta lunch med min älskling. Till dess blir det skriva, skriva, skriva.

Inga kommentarer: