onsdag, maj 23, 2007

Sucker för give aways


Idag på lunchen hann jag och Johnny med en sväng in på Birgits shop. Det är min favvisaffär alla gånger. Madelene som jobbar där är också väldigt proffsig och kan allt om allt i butiken. Jag har aldrig blivit besviken på någon produkt jag köpt av henne. Idag var det ansiktskräm som stod på inköpslistan. Jag behöver en ny eftersom jag är en riktig torris i anisiktet. Efter en genomgång av olika alternativ kom vi fram till att en fin burk från Lancome nog skulle passa mig. Jag slog till och 500 kronor fattigare stoppades den finfina burken ner i en påse. Det bästa är att jag alltid får massor med giva aways med mig därifrån när jag handlar. Idag fick jag en neccesär, en ögonmakeremover, en dagkräm, en parfym och en mascara. Nu känner jag mig extremt nöjd.

Inga kommentarer: