torsdag, maj 10, 2007

Kaaan det bli natt

Jag tror på riktigt att det är något fel på mig. Jag är så trött att det svider i huvudet och resten av kroppen. Skulle typ kunna somna sittande. Och jag vet inte varför. Jag sover ju på nätterna. Mycket märkligt, det här. Nu har jag fått bankande huvudvärk också. Jag brukar inte gnälla så mycket men på riktigt undrar jag hur jag ska klara av den här dagen. Det finns liksom inte tid till att må så här. Så många saker som måste göras!

Igår hade jag stora asgarvsdagen. Under förmiddagen skrattade jag mycket år att en av mina närstående i helgen fick en fästing på pungen. Hur lyckas man med det? Jag har fått lov att svära på att inte skriva vem det är, även fast jag tycker att man kan bjuda på det. I alla fall så kunde jag inte sluta skratta åt fästningens placering och hur den hamnat där.

Roligaste är att det nu är bokat att Karin kommer upp på söndag. Hon fick igår stifta bekantskap med Tåtte via telefon. Och bara det är ju roligt. Som väntat så erbjöd sig Tåtte att vara hennes pickolo när hon är här. Känns väldigt Tått:igt att erbjuda sig det.

Nu ska jag verkligen försöka få något gjort. Trots tröttheten.

Inga kommentarer: