torsdag, maj 10, 2007

Ego-boost

Idag åker jag hem med ett stort leende på läpparna. Jag har fått många ego-boost och det gör en ju på ett mycket bättre humör. Det brukar vara så när tidningen kommer ut och det är delvis dem som gör att jag orkar slita vidare när man helst vill bomba ner redaktionen. De här bomkänslorna inträffar, som tur är, ganska sällan.

Nu ska jag snart åka hem för matpaus, för det blir nog lite jobb ikväll. Först en sväng förbi Ica där grillad kyckling ska inhandlas till den sallad jag ska svänga ihop ikväll. Mums.

Jag undrar lite hur SVT tänker när de gör semin i eurovisionsschlagern klockan 21.00 till 23.40 en torsdagkväll. Vem orkar vara uppe till tjugo i tolv när man ska upp och jobba? Inte jag iaf. Tur att jag slipper se The Ark idag i alla fall. Det räcker med att de ska vara pinsamma på lördag. Jag hatar The Ark och kan inte på något sätt förstå hur svenska folket kunde rösta dem till förstaplatsen. Låten är dålig och de är dåliga. Jag hade mycket hellre skickat Måns, eller vem fan som helst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Fia, inte var arg på The Ark! Dom som är så bra. Själv är jag överlycklig över att slippa se och höra Måns i TV. Usch, han är verkligen mitt hatobjekt. Men jag har en känsla av att han är en sån som kommer att klänga sig kvar i TV ett par år till iaf. :)