lördag, maj 12, 2007

Bästa lördagen

Äntligen ledig! Idag är världens bästa lördag. Utvilad och redo för att ta dagen som den kommer. Igår åt jag och Stefan på Lönnkrogen. Det var mumma. Jag gick loss på en sotad öring och Stefan på oxfilé (as usual). Uffe som driver stället var som vanligt i sitt esse och höll låda. Dessutom fick vi riktigt bra pris och två cosmo helt gratis. Efter middagen bestämmde vi oss för att gå hem. Jag hade guldballerinor så det gick ju bra. Efter ett tag blev Stefan less på att gå men då kom som tur var någon han kände och plockade upp oss. Vi åkte till Stefan föräldrar och drack kaffe och mandellikör. Väldigt trevligt. Sen gick vi hem och dog, så trötta var vi.

Idag har vi haft en lugn och skön förmiddag. Låg i sängen länge och trynade. Nu har Stefan åkt iväg på någon konstig sportfest. De ska tydligen cykla runt och härja. Själv har jag laddat ner massa bra musik som jag ska njuta av nu när jg går ut på powewalk. Sen blir det solning. Linda kommer nog över ikväll. Det blir kul. Jag tänker kräva att få se eurovisionsschlgern! Det är tydligen (?) hockey också. Kan inte förstå hur man vill se det.

Inga kommentarer: