torsdag, maj 24, 2007

Torsdag

Igår kväll fick jag vara lite fri från jobb - skönt. Efter att Stefan backat ner våran stora vedhög så åkte vi till mamma och pappa på kvällskaffe. Längesen vi var där så det var extra kul. Vi drack cappochino och hade det mysigt. Charmtrollen Isis och Wiggo var också där och vimsade runt. Jag tror på riktigt att Wiggo är utvecklingsstörd. Isis är bara vacker. Så där så att man vill stoppa ner henne i handväskan och ta med henne så att man bara får titta på henne hela tiden. Vackraste katten i världen. På vägen hem åkte vi runt och tittade på husfärger. Jag konstaterade att det finns många fula hus. Jag hittar inget som är i den färg jag vill ha. Nu har jag dock fått tips av Anna att det finns ett i Rättvik. Eftersom vi ska till Falun och Borlänge i morgon så ska vi åka förbi där och ta en titt. Hoppas, hoppas att vi kan få lite inspiration.

Så skönt att det är torsdag idag. Jag gillar torsdagar! :)

Inga kommentarer: