tisdag, maj 29, 2007

Tisdag och regn :(

Vädret, kommentarer överflödiga. Jag vill ha sol och värme inte regn och rusk. Så jävla tråkigt. Dessutom blir man trött av det. Dessutom hade jag kanske tråkigaste kvällen på mycket länge igår. Ikväll måste jag hitta på något, för vardagskul gör veckorna så mycket roligare.

Glädjespottar idag: Karin kommer och hon är så himla rolig. Wiggo, min lilla sötnos, har kommit hem igen efter ett dygn på vift i Orsaskogarna. Stackars mamma var helt förstörd och trodde att han var död, katten går nämligen inte utanför tomtgränsen annars. Jag gissar att han har varit och friat, han gillar nämligen att sätta på sin lillasyster Isis, stackarn. Pappa kallar honom för sexmissbrukaren.

Vad köper man i studentpresent till en lillebror som tar studenten? Jaga har ingen som helst aning. Måste komma på.

Nu ska jag kolla in dagens luncher, är faktiskt bara sugen på fisk. As usual.

Inga kommentarer: