tisdag, maj 29, 2007

Lunch med Hannah

Idag hängde Hannah på mig och Johnny på lunch. Det var trevligt. Längesen jag träffade det blonda yrvädret från Älvis. På väg till lunchen refelkterade jag och Johnny över att det på riktigt känns som om det är höst. Men det är det ju inte. Det är vår. Var är våren egentligen?

Egentligen skulle jag vilja sitta gömd bakom en buske i Skattungbyn ikväll. Där pågår nämligen tv-inspelning. Jag hade garanterat skrattat väldigt mycket om jag var där för Kenneth är one of a kind. Nu blir han huvudpersonen i något som kan liknas vid "pimp my caravan". Hoppas på rapport från Karin snart.

Ikväll skulle jag verkligen bara vilja komma hem från jobbet, slänga av mig alla kläder, sätta på mig något löst och ledigt och bara dö i soffan, gärna framför en bra film. Hoppas det blir verklighet och att hushetsen kan ligga nere idag. I need it. Det verkar som om jag ska få en present idag. Spännande. Stefan försökte nämligen leverera något här förut när jag var på lunch. Jag sätter min högra hand på att det är en ros. Det är det oftast.

Inga kommentarer: