måndag, mars 23, 2009

Väderpåverkan

Ursäkta att jag gnäller om vädret heeela tiden. Men det är sjukt vad det påverkar mig. Det är riktigt deprimerande. För hur kul är det att sitta och stirra ut genom fönstret och se snö falla ner på typ tvären. Det är sådär rått. Och jag blir så jäkla sur. Höll på att deppa ihop här men efter en god lunch på Lönnkrogen (baconlindad och pesto- och västerbottenspäckad kycklingfilé med risotto) och en liten biltur med Andreas känns det väl kanske lite roligare. Sen är det ju inte så många timmar kvar till jag får åka hem och dra nåt gammalt över mig.

Tur att det, trots allt gnäll, finns riktigt spännande saker att se fram emot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lät som en riktigt god lunch :D

Anonym sa...

Sorry, för lunchen. Men jag upptäckte alltför sent att telefonen låg kvar hemma och var helt enkelt för lat för gå hem och hämta den... Lät verkligen som jag missade någe. Vi tar en längre fram i veckan och smider planer på en tripp långt ifrån allt det gråa! Nu nalkas lasange på kyrkogatan.