tisdag, mars 17, 2009

Ingen schnitzel

Usch vilka bilder jag har haft inne i huvudet på stackars grisar som kokas levande (hänvisar till det tidigare inlägget). Det blev så klart ingen schnitzel utan lax och sej med vitvinssås och potatisstamp. Gott! Anledningen till att jag är så skärpt som jag är beror nog på all fisk ;) Jag äter ju faktiskt det minst en gång om dagen. Mer fisk åt folket!

I dag åkte den korallfärgade vårkappan på. It´s springtime :) Har längtat efter färg och inte massa svarta och gråa vinterkappor. Nu ska snart vårkappan hängas in i hallgarderoben där hemma för jag ska ta kväller. Några ynka meningar i ett reportage saknas, sen åker jag hem och äter den där goda köttfärssåsen med rödvin och örter från igår. Älskar känslan av att komma hem när maten är klar. Sen blir det Rallybrudar och Den rätte för white trash-Rosing.

Inga kommentarer: