torsdag, mars 26, 2009

Okej då

Det har ju kommenterats friskt här angående en viss sak och besöksstatistiken har skjutit i höjden sedan jag började hinta om en eventuell tillökning i familjen Jemthans/Westman. Rykten har också florerat både här och där (out of Internet alltså) och vissa har tydligen sett det som sin uppgift att informera både mina vänner och såna som jag inte känner på matvaruaffärer, caféer och dylikt. Men det är väl så, en graviditet är hett stoff.

Hur ligger det till då? Jo så klart att vi ska få en liten bebis. Annars skulle nog det inte varit så lugnt i mitt liv som det varit den senaste tiden. Jag har mest bara velat sova faktiskt eftersom jag varit överöst med en olidlig, enorm trötthet. Lycklig är både jag och den blivande pappan. Den sistnämnda har ju tjatat ett tag och kan inte bärga sig. Han är världens gulligaste som tar ledigt för minst lilla sak jag ska på som rör lill*n, typ MVC.

Så nu vet ni. Jag ska bli mamma.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh va glad jag bliiiir :)
Ta hand om dig och njut så mycket du kan. En härlig framtid väntar!!!

Kram
Sol Jenny

Ps... jag hoppade "grattis" för det har jag ju redan "sagt"... ;)

Anonym sa...

GRATTIS!!!!
Vad roligt att Fia Lotta ska bli mamma. Detta ser vi fram emot.

Inte konstigt med alla rykten när ni bor i "hålan" ;) och sedan all hintar som du lagt ut i bloggen.

Men jätte roligt i alf och det ska bli trevligt att följa graviditeten via bloggen, för du lär väl uppdatera om lilla livet som bygger bo?

Alex sa...

Äntligen är det outat! :) Grattis igen!! Nu vill jag läsa mycket om allt som händer och sker med lill*n. ;) Kramkram

Anonym sa...

Acudiraredaktionen jublar. Vi hatar hemligheter. För de är så roliga att berätta!

Karin sa...

Ja, det var ju inte så svårt att räkna ut... Grattis igen! puss.

Anonym sa...

Stort Grattias!:)

Anonym sa...

Grattis så han övertala dig till slut:) önskar dig all lycka Kram/Kristin

Unknown sa...

Som sagt Sofia sa kravs det bloggstoff av denna caliber. Langtar till sommaren da vi ses igen. Halsa Stefan. Saknar er massor//Stefan T

Anonym sa...

Åh va roligt!:)Grattis!Kram kram

Anonym sa...

Är en av dina läsare - som nu vill säga GRATTIS !!!

Karin Jansson sa...

Grattis till den kommande bebben. Önskar jag var i samma situation. :)

Anonym sa...

åhh!! Grattis! Vad spännande! Kram/J

Anonym sa...

Lycka till!

Anonym sa...

Åhh va skoj, GRATTIS =) *kramar*

Anonym sa...

Stort Grattis!!

Isabelle sa...

Gud va roligt!! Grattis grattis!
Kram Isabelle

Anonym sa...

GRATTIS!!
Va roligt! Hoppas att allt går bra! / Iréne