torsdag, mars 26, 2009

Roliga måsten

Både i dag och i morgon kommer att bli fullspäckade dagar. Dels har jag ju ordinarie jobb att sköta plus att jag ska vara konferencier för Stil 09 i morgon. Har börjat skissa på mina manuskort och vad gäller allt sånt så känner jag mig helt i fas. Då återstår det som jag inte känner mig lika säker på; morgondagens outfits. Jag ska ha minst två men helst tre klädbyten som ska vara plockade från någon av de butiker som medverkar. Ett av mina måsten i dag är alltså att gå runt i butikerna och välja vad jag ska ha. Jag måste också planera in när jag ska få håret gjort och make up:en lagd i morgon. Det här känns som roliga måsten. Lite glamourösa måsten faktiskt. Och det gillas ju i den gråa vardagen.

Nu ska jag och mitt pms-liknande tillstånd pallra oss till kontoret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha... du är rolig du Fia!!!
Här finns bara 2 alt.
1. Du är VÄLDIGT dålig på att hålla "minen", t.o.m i bloggen... ;)
2. Du är VÄLDIGT duktig på att hjärntvätta dina läsare för att sedan blåsa dem på deras förväntningar.... :(

GRATTIS i båda fallen!
Kram
Sol Jenny

Anonym sa...

Tänk den som hade ett så glassigt liv ;) fan va kul d hade vart o se dig..ledsen att jag missar,hoppas vi ses i veckan dock..lycka till..inte för att du behöver d,men d e ju så man säger..puss o kram