onsdag, mars 18, 2009

Halv åtta på TV:n

Det är inte ofta det händer något i byn men i dag var det blåskontroll. Om någon bybo nu är så dum att han eller hon kör runt på fyllan så hoppas jag innerligt att den åker dit. Tur att det inte var hastighets- och bälteskontroll för då skulle det bli dyrt för familjen Westman/Jemthans. Båda skulle åka dit på det förstnämnda och Stefan på det andra.

Nu är det nya favvisprogrammet Halv åtta hos mig. Love it. Efter en timmes BBC Food (sov hälften) så är det precis vad jag vill se. Stefan tror att han ska se hockey men då blir det sovrums-tv:n.

Hoppas att somna vid tiotiden även ikväll... det är såå skönt. I morgon behöver jag vara pigg för dagen är full av möten. Och så får jag finbesök från Blg av Åsa till lunch. I dag åt jag btw en riktig höjdarlunch på Höran med Matilda; laxrårakor med gräslökskeso, Det ska jag försöka få till själv någon dag.

Inga kommentarer: