tisdag, mars 24, 2009

Prinsen

Eftermiddagen gick kopiöst mycket åt helvete och allting tog så mycket längre tid än planerat. Eftersom jag har noll motståndskraft mot sånt just nu, av olika anledningar, så slutade det med att jag började grina. Då kom prinsen in genom redaktionsdörren.



Med sig hade han en kebabsallad med vitlöksås (min favvis), nybakat bröd, en polis-dvd och ett paket. I paketet låg en bh. Har tänkt köpa en ny bh länge av olika anledningar men nu hann prinsen före.



Tack älskade älskling för att du kom med mat, allt det fina, kramar och uppmuntrande ord. Nu ska jag göra klart det sista och sen åka hem och krypa ner i Hästens med tända ljus, en blivande man, ett lurv och en osedd film. Det är precis vad jag behöver efter den här helvetesdagen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gulligt gjort av honom.

Bra killar växer inte på träd, det är tur att du och jag har fått tag i två st av den sällsynta typen.

Kom ihåg att boka in en fika i ditt fullspäckade schema under påsken.

Kram

Anonym sa...

Tack detsamma :)

Lykke är min systers dotter, världens sötaste tjej! :P

Va gulligt av din kille, alltid lika underbart med kärlek! :)

Hoppas du hann klart med allt sen och att det gick bra. Läget annars? :)

Anonym sa...

Gud så gulligt! Vilken underbar prins du har:)

Sofia sa...

Nina: Jag håller helt med dig. De växer sannerligen inte på träd. Vi måste ha gjort nåt bra i våra tidigare liv.

Fika i påsk är bokat! :) Ser jag fram emot :)

Elin: Ja Lykke är ett riktigt gulligt namn :) Jag hann väl klart tillslut men såna dagar är aldrig kul. I dag är det bättre :)

Charlie: Ja han är en prins, i alla fall ibland :)