fredag, mars 13, 2009

Inget slår en äggmacka

Vilken härlig morgon det blev i dag. Stefan är ledig så när jag kom ur duschen var frukosten uppdukad. Varje helg äter jag äggmackor, det får jag aldrig nog av. En halvgrov macka med kaviar och mediumkokt ägg - Så. Jäkla. Gott. Det fick jag även i dag så dagen började på bästa tänkbara sätt. Nu kan den bara bli ännu bättre...

Ska i väg på en grej nu på fm. Sen väntar jobb fram till fyra då En annan del av Långlets Bygata (jag, Stefan och Hasse) styr mot fiendeland Leksand. Ja, eller grabbarna hejar ju på de blåvita. Hur som helst så har vi blivit inbjudna till trerätters och lite trevligheter innan matchen och sen Södertälje - Leksand. Hade gärna gått på Hohenthals årliga middag på Mora Hotell & Spa som jag bivit inbjuden till men hockeyn blev bokat före. Kanske hinner in på den festen på vägen hem från Leksand.

Inga kommentarer: