torsdag, mars 26, 2009

Tack...

... för alla fina kommentarer till det tidigare inlägget. Ni som inte grattade kan sluta läsa den här bloggen.

Nu ska jag ta tag i det där klädproblemet. Och det är ett problem för jag kommer inte i mina vanliga kläder och således inte mina vanliga storlekar när jag ska köpa nytt. Till och med läkaren trodde för två veckor sedan att jag måste gått en månad till eftersom livmodern putade ut så mycket. Nu var det som synd är inte så, fick vi reda på efter ett tidigt ultraljud. Innan det hann barnmorskan även spekulera i om det var två, då blev vi lite skraja. Det visade sig att min livmoder ligger väldigt långt fram/upp och jag har således haft putmage sedan vecka fyra typ. Jens, kjolar och annat taight har jag inte kommit i sedan dess. Magen får inte plats. Undra hur det här ska sluta? Tur att modet är som det är nu för det blir bara tunikor och leggings för min del.

Hur som helst så måste jag ju ha på mig nåt fräscht i morgon och nu ska jag hitta det. Hoppas det finns något som döljer stora bröst och putmage. Innan den där riktiga kulan kommer känner man sig mest lönnfet, haha.

Inga kommentarer: