fredag, april 17, 2009

Vera

Här är hon. Fast man ser dessvärre inte så bra (Stefan är inte jättehaj på min jobbsystemkamera). Hon är alla fall ullig, gullig och har blåa ögon som sin mor. I övrigt är hon inte lik mor sin på en fläck.



Fredag är härligt. Vi ska kalasa på en kanelgiffel till fm-fikat. Jag vill helst inte göra reklam för färdiga bakverk med vegetabiliskt fett och konserveringsmedel en masse, men dessa gifflar är sjukt goda. Åh nej, nu kom Andreas med kubb också. Rejäl fika, man får nog välja: giffel eller kubb.

Matilda och jag ska äta lunch, men dessvärre blir de ingen filébuffé. Senast jag åt den var jag i må illa-fasen och således ville filéuffén inte stanna i kroppen. Får efter det rysningar vid blotta tanken av filébuffé. Det blir något annat, har du kollat på menyerna Matilda?

1 kommentar:

Yvonne sa...

Å vilken söt kisse! Hoppas allt är bra med er.Kram