tisdag, april 28, 2009

Det var då

För ett år sedan gick jag på ett träningsprogram. Jag var en riktig nörd och visade sjuk disciplin och god karaktär. Jag snittade fem, sex pass i veckan; tre styrkepass och tre löppass. Och jo, till sommaren, det vill säga beach 2008, var jag i mitt livs form. Det positiva var också att jag vet att jag kan. Kan komma i bra form på typ två månader och jag bestämmer mig för det. Det är bra att veta inför beach 2010, det vill säga om ett år.

Beach 2009 har jag så klart lagt på hyllan. Behöver dock inte hålla till i vassen för det är okej med mage och några extrakilon när man är gravid. Dock har jag inte, och tänker framförallt inte, bli helt förslappad. Det blir några powerwalks varje vecka. Det märks dock skillnad, kroppen orkar inte lika mycket och efter mina promenader får jag ont i benen. Hur som helst så har Matilda införskaffat ett par såna här till oss:



Gåhantlar. Vägrar konsekvent pensionärsstavar men vill ändå få fart på armarna. Det här kan vara lösningen. Premiär inom kort.

Inga kommentarer: