tisdag, april 07, 2009

Onsdag fast egentligen tisdag...

... kan man säga att det är i dag. Och det är bara så skönt. Har fått en hälsosam craving, ananas. Nu äter jag ananassallad med keso till frulle. Godaste.

I går blev det först det här:


Sallad med halloumiost och soltorkade tomater.

Sen det här:

Ananas så klart

Och sist det här:

Årets första cykeltur! Ljuvigt. Tog en timmestur runt broarna.

I dag ska jag njuta av solen. Kanske det till och med blir ballerinas för första gången i år.

3 kommentarer:

Nina sa...

Årets första cykel tur.. Känns det inte nästan som man flyger fram med tanke på vinterns alla promenader. Måste skaffa mig en babysits så jag kan ta med mig Rocky på lite cykel turer.

När har du något hål i schemat? Vi blir uppe till måndag sen bär det av till gööötelaaaborg igen.
Du får ta och boka in en gbg vistelse till sommaren. Komma ner och åka lite båt på havet.

Kram

Sofia sa...

Ja det är ljuvligt att cykla. Tycker absolut att du ska fixa en babysits.

Om ni ska in till Mora i morgon eller på torsdag så tar jag gärna en fika. Annars så styr vi upp något i helgen kanske? Ni får gärna komma ut till oss på en fika.

Gbg i sommar blir det garanterat eftersom Stefans syster bor där. Vore hur kul som helst att häls aå er och ta en båttur :) Jag älskar att åka båt.

Kram.

Nina sa...

Men klart vi ska hem till er och kika på renoveringen irl. Spännande!
Slå en signal när du vet att du kommer vara hemma så kommer vi förbi på en fika.

Kram