måndag, april 20, 2009

Om ändå

Tänk om man hade haft tid att ta eftermiddagen fri och njuta vårsol. Nope, fick dock åka runt på lite trevliga jobb och har nu hamnat på redaktionen där jag planerar att stanna några timmar. Kanske, kanske hinner jag med solens sista strålar denna dag under kvällens pw.

De måste vara fruktansvärt tråkigt för er som läser den här bloggen att läsa om mitt gnäll om 1) vädret och 2) måndagar. Det kan inte hjälpas att måndagar är skitdagen i fröken Westmans liv. Dock har denna artat sig. Kanske kan sluta riktigt bra till och med. Man kan ju hjälpa måndagen på traven och gå på en liten minishoppingrunda. Det ska jag göra. Behöver lite smått och gott samt en, igen, ny sak att stoppa de där fettknölarna ovanför magen i. Haha.

1 kommentar:

Karin sa...

Ha ha, måndagar må vara hat-dagar så länge man jobbar. Men jag lovar - när man är mammaledig känns den där måndagsångesten som bortblåst och alla dagar är helgdagar :) Enda skillanden är att det blir ännu trevligare på helgen då pappan (oftast) också är hemma. Så det blir snart ändring på ett av dina hatobjekt :)