onsdag, januari 27, 2010

Tack...

... för era fina kommentarer om Stella. Ja: hon är världens sötaste.

I dag reflekterade jag extra mycket över hur lyckligt lottade vi är som fått lilla Stella. Det är inte självklart på något sätt att få barn och jag känner mig väldigt privilegierad som får vara med om detta underbara. Att det dessutom visade sig vara ett riktigt praktexmplar gör ju inte känslan svagare, direkt. Jag kan komma på mig själv att bara sitta och titta på henne. Hon är så perfekt. Den lycka som ett barn ger går inte att beskriva. För att använda en rätt sliten kliché så "får hon mig att vilja vara en bättre människa". Hon har gjort mig till en bättre människa.

Nu ska jag och min älskade dotter krypa ner under de nya mjuka Leksandsfiltarna och kramas och skratta och kolla på Deperate. Det snöar ute och det passar oss utmärkt eftersom vi fortfarande är krassliga, helst jag.

Inga kommentarer: