måndag, januari 11, 2010

Som en blixt från klar himmel

Jag/vi har under en längre tid funderar på vem/vilka som ska bli Stellas gudmor/gudfar eller fadder. I dag kom det till mig som en blixt från klar himmel. Det var så självklart. Presenterade det för Stefan som tyckte detsamma. Nu ska jag kontakta den personen och se vad han/hon säger. Jag tror nog att han/hon vill. Det kommer att vara den bästa tänkbara förebilden för lilla Stellisen.

Måndag igen då. Dag fem med soppa. Det går fortfarande hur bra som helst. Fick dessutom ny leverans med de smaker jag gillar bäst. Kan verkligen rekommendera Cambridge till er som inte provat. Kakao är godast. Varm helst. Och kyckling. I dag har vi inte gjort mycket härhemma. Har fått en cd med barnsånger av mamma som jag satte på i dressingroomet och som jag sjöng till medan Stella tittade på när jag färgsorterade mina kläder. Tillslut satt hon och gurglade med hon också. Min söta sessa! Så kom grannen Maria på besök och det var trevligt som alltid.

Stella sov 13 timmar i natt. Nytt rekord. Då är man pigg som mamma.

Nu ska jag se lite Desperate. Jag har att göra ett tag om jag ska se igenom alla mina avsnitt. Älskar´t!

Inga kommentarer: