torsdag, oktober 09, 2008

Tårta

Har nyss varit på nya Tryckeriet och ätit tårta. Mums. Man ska egentligen inte äta tårta på torsdagar, det är mot mina principer. Men vafan, är det invigning så är det. Värt några extra kalorier.

Hatar såna här stunder som nu. När jag tycker synd om mig själv. Det är jävligt synd om mig. Jag vill åka hem, ta ur nya linserna som börjar klia, äta god middag, sätta på mig mysoutfit, chilla i soffan med Rams på magen, se på tv, ta en långdusch med scrubb, pula lite inför tripen osv. Istället sitter jag här och det känns som om jag har ett stort berg att bestiga. Ett berg av tangenttryckningar. Ett berg av texter. Ett berg av tankeverksamhet. I don´t ork.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle ha skrivit här igår så du hade fått något att le åt. Har tänkt på dig sen jag hittade följande sida: http://www.dt.se/brottsplats/stoldgods/article284416.ece
Kolla in stöldgodsen!! bild 8. Jag gapskratta, felstavning är en sak men detta är ingen hårblås. Men det skulle vara kul att se den som använde den till håret!!
Kram
Sol Jenny

Sofia sa...

HAHAHA. Riktigt roligt. Vilka pajasar, till och med jag ser ju att det är en värmepistol.
Trevlig helg.
Kram.