torsdag, oktober 09, 2008

Shoppingarm

Jodå, det går att få åkommor efter shopping. Jag och prao-Caroline var på fyndjakt. Jag hittade en hel del som såg bra ut på galjen och fick på riktigt med mig ett helt berg med kläder till provhytten. Det mesta var inte bra men jag fick med mig en kofta, en rosa topp och en väska hem. Efter allt kånkande på kläder vaknade jag med träningsvärk i armen i morse. Shoppingarm.

Jobbade 07 till 21.30 igår. Koma när jag kom hem. Där väntade dessutom sur sambo. Kul onsdagskväll. Glädjeämnen fanns det dock eftersom kakel-Per fogat kaklet i köket. Satan vad snyggt det blir. Efter att ha tittat på inspelat Bonde söker fru somnade jag tungt. Saknar förra årets bönder, helst Fredrik. Och hans tjej Lena som bara pratade om grisar. Varför blev de inte de två?

I dag är ytterligare en dag med massor att göra. Och då menar jag massor. Men i morgon bär det av till huvudstaden och vidare till Tallin. Det ska bli gudomligt skönt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lääängtar tills det kommer bilder på 100% färdigt kök. Blir så sotis, vill oxå renovera NU...
Kram
Sol Jenny