torsdag, oktober 02, 2008

Sur

Idag är jag jävligt sur. Har sovit dåligt och är allmänt less för att jag har så mycket att göra. Tog med mig prao-Caroline till Malung igår. Det var en trevlig resa men när jag kom hem blev det en riktig drama queen-urladdning. Faaan för att renovera ibland. Stefan har bara det i huvudet och det finns inte så mycket över till annat. Eftersom det inte fanns nån middag och jag var så sur och trött så åt jag en skiva getost och två skivor salami för att sen dö i soffan. Bra middag.

Ljusglimtar finns det dock. Min andra Stefan har landat från New Jersey. I morgon kommer han till Mora med ett rykande färskt green card. Innan han åker tillbaka till väst så ska han hänga med mig. Till exempel på våran vinkväll på lördag. Längtar!

Ska också ta och pigga upp mig med shopping. Det funkar alltid.

Inga kommentarer: