måndag, oktober 06, 2008

Kom hem älskling



Det finns ett lock till varje kastrull, sägs det. Jag trodde nog aldrig att man kunde känna så här mycket för en annan människa. Men det är fantastiskt. Fantastiskt att känna att man hör ihop. Just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Hela min kropp längtar. Jag kan inte sova. Längtan är fruktansvärd. Men, om cirkus åtta timmar kommer han hem. Det pirrar. Jag vet inte hur jag ska få tiden att gå. Älskar den där Stefan så sjukt mycket.

Hade inte klarat av helgen utan den här filuren...



... eller den här filuren...



Det är nu bevisat att alla de bästa killarna heter eller har hetat Stefan. Jag har min älskling Stefan J och en av mina bästa Stefan T. Ramses hette ju Stefan fram till att jag räddade honom både från det namnet och från en liv i misär. Jag älskar alla mina Stefans.

Inga kommentarer: