onsdag, oktober 08, 2008

Före



Det är när man ser såna här bilder man fattar hur mycket jobb vi har lagt ner. Sjukt. Observera hur ugly as hell det var. Annat är det nu. Denna bild är tagen den 19 januari i år, på min 25-årsdag. Ser sjukt fräsch ut där i bakgrunden med mysisar och Canada Goose.... inte.

I dag har jag varit med om en udda upplevelse. Kinesiologi. Jag trodde att det hade något med Kina att göra (haha), men det har det alltså inte. Det har att göra med mycket som jag inte orkar gå in på här. Däremot fick jag en positiv upplevelse och kände mig mycket gladare och mer avslappnad när jag gick därifrån. Är nog inte helt omöjligt att jag går dit igen.

Mitt avslappnade jag begav sig till optikern för linsutprovning. I med högerlinsen sen satte det igång. Synbortfall, inget blod i huvudet. Svimningen var nära. Som tur är jobbade jag och optikern förebyggande. Ner med huvudet mellan benen och två snabba glas vatten samt djup andning. I med vänsterlinsen och sen kändes det bättre. I morgon ska jag på in- och ututbidning. Sen får jag ett provpar innan min riktiga kommer. Det betyder att jag alltså kommer att se Tallin i helgen, inte bara tro att jag ser.

Längtar till 19.30 då jag ska bli insläppt i en butik och handla för rabatterade priser. Har fått span på en fuskpäls. Innan belöningen väntar dock hårt arbete med slutförandet av mitt lilla extraknäck.

Inga kommentarer: