onsdag, oktober 01, 2008

Skrattfest

Jag har varit på möte på förmiddagen med Tobbe, Mats och Helen. Plus pappa. Man kan ju tycka att det borde bli ett seriöst möte, men icke. Jag har skrattat så mycket att jag har ont i magen och svettas. Nu ser vi fram emot stora baddagen i juni då Tobbe ska premiärbada Enåns capings nya bad. Hahaha.

I går fick vi ett färdigt golv. Ett hallgolv. Såå. Snyggt. Jag är så nöjd. I dag får vi innerdörrar också kanske det hinns med att sätta upp den vägghängda toan. Sen är det nedräkning till invigningsfest. Gud så trevligt.

Fick ett sms från Tin igår där hon undrade om Svea skulle hinna ta körkort för lådbil innan vi ses. Det är skandal, jag är värdo. Men i dag kommer Tin och det lilla underverket till mig och vi ska äta lunch alla tre. Mysigt!

I em drar jag och prao-Caroline til Malung. Skoj!

Inga kommentarer: