onsdag, oktober 29, 2008

Mamma Mia

Tack Biograf Saga i Mora för att ni kör en till runda med Mamma Mia. Ikväll ska jag äntligen se den, med svärföräldrarna. Får se om jag börjar simma i biostolen. Tänkte igenom vad jag ätit den här veckan; fisk, fisk och fisk. I dag till exempel. Lax- och vitfisk till lunch och nu medhavd laxfilé med grönsaker till middag. På kontoret framför datorn. Jättebra. Ska skölja ner all firre medd lite popcorn tror jag. Ska bli kul att se om filmen är lika bra som musikalen, som jag såg i London för några år sedan.

I övrigt är jag helt slut. Freya, 1,5 år, och Maya, 3 år, mötte upp utanför Lekkompaniet. Jävlar va vi har lekt. Småtjejerna lekte så mycket att de till slut inte kunde stå rakt, men de var rosiga om kinderna och glada. Jag provade att åka rutchkana i nylonstrumpbyxor och hyfsat kort satinkjol. Det kan inte rekommenderas.

Nu är det movietime. Hoppas den inte är så lång så att jag hinner hem till Bönderna. Är en riktig sucker för bönderna.

Inga kommentarer: