måndag, oktober 13, 2008

Hem, ljuva hem

Orkar inte skriva om alla tokigheter på Tallin-resan för det var så många att det inte är klokt. Vi gick "all in" med allt vad det innebär. Det blev intensivt, lite sömn och i kombination med mina tolvtimmarsarbetspass förra veckan så slog tröttheten till ordentligt idag. Jag är en väldigt social person som älskar att umgås men jag har minst lika stort behov av att vara själv. I dag var en sån dag. Till lunch åkte jag hem och njöt av att det var helt tyst och att det bara var jag.

Nu har jag jobbat färdigt för idag, ska ta en långdusch, koka te, tända massa ljus och krypa ner med mina killar i Hästens. Där väntar norsk deckare, Varg Veum. Kom en ny med honom i veckan. Känns som ett mycket bra sätt att avsluta den här måndagen på.

Inga kommentarer: