lördag, mars 31, 2012

Spin of hope

Somnade vid 22-snåret i går. Väldans skönt. Vaknade sju utvilad av mig själv. Nu njuter jag av ett lass jordgubbar med kesella och tystnaden innan resten av huset vaknar.

Nio ska jag infinna mig på spinningcykeln på Class. Arrangemanget Spin of Hope går nämligen av stapeln i dag. Det hela är spinning till förmån för Barncancerfoden då alla anmälningsavgifter går oavkortat dit. I kväll firar vi vår insats, och lite annat, med middag på Strand. Känns som det var längesen jag var ute på galej. Så det blir skoj.

3 kommentarer:

Karin sa...

Mycket bra arrangemang, det där. Hade jag varit i ett något smidigare skick hade jag varit sugen på en sträcka!

Marika sa...

Kikar in på din blogg ibland när jag har tid över, mest för att jag tycker du skriver bra.
Läste om elaka kommenterar å ville ge en positiv feedback istället!
Jag tycker det är kul att läsa om ditt aktiva liv, du inspirerar och motiverar och är dessutom väldigt vacker!
Hoppas på att få fortsätta läsa din blogg å inspireras. :-)

Sofia sa...

Karin: Nästa år får du vara med - grymt kul!

Marika: Tack för dina fina ord. De värmer gott i hjärtat.