fredag, mars 16, 2012

TGIF

Thank God It´s Friday.

Det händer alltid mycket runt mig. Saker jag skapar själv och saker jag slängs in i. Jag älskar att ha det så. Men när det varit nåt varje helg, som under den senaste månaden, så finns det inget jag ser fram emot som en lugn hemmahelg. Inget jobb, inga middagar, inga fester, inga high heels, ingen klänning och inga trötta dagar. Nej i helgen ska jag bara vara med min familj. Pyssla lite hemma, träna, laga god mat, sova mycket och samla energi. Jag har till och med tackat nej till en av mina bästa vänners födelsedagsfest, då fattar ni säkert.

Körde Stella till dagis, kollade av nattens mejlskörd, skrev lite på en artikel och ska nu lämna hemmet för ett kul jobb. Det blir en bra dag i dag - solisar på!

2 kommentarer:

Karin Estenberg sa...

Roligt att läsa din blogg igen. Hoppas ni alla har det bra i fina Mora. Kram!

Sofia sa...

Kul att du läser Karin. Hoppas att du har det riktigt bra och - framförallt - att du kommer hemöver snart så att vi kan hitta på nåt skoj i bästa Baltic Airlines-stil :) Stor kram.