onsdag, mars 28, 2012

Mer svårt för

En annan sak. Vad är det med par som i tid och otid måste skriva hur mycket de älskar varandra med hjärtan och gullinutt? På Fejjan alltså. Skriva såna saker till varandra alltså. Säger man inte sånt? Alternativt skriver sms? Måste vara ett behov att manifestera sin kärlek på ett i mitt tycke väldigt löjligt sätt.

Och så en till sak. Folk som skriver att de vill, har eller ska ligga. Jag vet inte om jag är gammeldags eller vad det är, men håller man inte sånt för sig själv?

3 kommentarer:

Ville sa...

Haha, jag håller med här också. Men har du på riktigt vänner på Facebook som skriver att de vill eller ska juffa? Sjukt knäppt!

kattis sa...

Håller oxå med och brukar de inte vara så här mycket prat liten verkstad? är man trygg i sin kärlek till den man lever med behöver man inte hålla på o skylta den så där på fejjan eller vart man nu gör de är man trygh så vet man å då märks det på ett naturligt o ärligt sätt enligt mug :-)

Sofia sa...

Jag har tyvärr läst om folk som deklarerar att de ska/har/vill ligga ja...

Kattis: Precis, brist på trygghet it is.