torsdag, mars 08, 2012

Fantastiska kvinnor!

I dag är det internationella kvinnodagen. Vilket fantastiskt tillfälle att hylla alla fantastiska kvinnor.

Jag har en hel drös med kvinnor som har en stor plats i mitt hjärta.

Mamma, världens bästa mamma och förebild.



Maria, älskade Maria. Min bästis. Det finns ingen som jag kan prata med som min fina Majsan och inte heller någon som jag har så roligt med. Denna kvinna är verkligen en kvinna av rang. Hon driver två företag, har tusen järn i elden, tre barn och dessutom en massa energi över till mig.



Matilda, min stilsäkra och kloka pärla. Dessutom den enda av mina väninnor som delar mitt stora intresse: mat!



Emelie, min galna böna som hängt med längst av de som är mig närmast.



Malin, det lockiga yrvädret från älvdalsskogen. Inga kan surra som vi!



Och Karin, min fina Lidingödonna som sätter färg på mitt liv.



En liten hyllning till några av de fantastiska kvinnor som finns i mitt liv. Jag älskar er!

Inga kommentarer: