onsdag, mars 21, 2012

Det går bra nu

Vet inte om jag ska ändra mig angående det där bakslaget. För attirackarns vad skönt det är med vår. Fick rapporter om att det är +17 i Mora. Att det är sol märker jag och att jag vill ut märker jag också.

Har haft en galet produktiv dag och tog på förmiddagen in gårdagens arbetsdag som uteblev på grund av VAB. Efter det fick jag och Majsan äntligen till en lunch, har inte setts på nästan en vecka vilket är en smärre katastrof. Även Sara dök in på Strand och det är så inspirerande att hänga med dessa kvinnor.

Har nu bokat upp resten av veckan och början av nästa vecka med roliga jobb. Det som är så roligt med det här yrket är att det finns så mycket att ösa ur. Så många spännande personer, livsöden, saker, händelser och gud vet vad. I love it.

Inga kommentarer: