onsdag, november 26, 2008

Träningsvärk

Efter mycket vel fram och tillbaka så möttes jag och Emelie upp på Toka igår och körde järnet. Hela kroppen, och framförallt bålen, fick sig en riktig genomgång. Så. Skönt. Dock har jag en sjujäklars träningsvärk idag, men det är det värt. Nu ska jag igång så att man är fit för att börja åka skidor igen. Ska hitta en träningskompis, det är så mycket roligare då. Nån som tränar på Toka som vill ha sällis?

Har precis skickat första AB på tryck. Blev riktigt, riktigt bra. Nu ska jag andas ut fram till lunch och bland annat titta på en ny lokal. Vi har blivit för trångbodda och behöver större. Hoppas mycket på den vi ska titta på idag. Hyresvärden kommer snart och hämtar upp mig och sen bär det av till Polishuset. Tänk om vi får sitta granne med poliserna, gud så kul.

Ikväll kommer mitt hjärta hem och det ska bli underbart. Om det inte blir alltför sent så lutar det åt ett biobesök och nya Bond-rullen. Sweet.

Inga kommentarer: