torsdag, november 27, 2008

Massa tok

Frun till höger ringde och frågade om vi ville följa med på tok. Och det vill vi ju. Nästa lördag åker jag, Stefan, Malin, Linus och en eller två busslaster till mot Strängnäs för att se Larz-Kristerz i Dansbandskampen. Sen hotell och party. Det är precis den här typen av tok jag vill bli inbjuden till en grå torsdag.



Som om det inte vore nog så blir det förmodligen så att jag tar med Stefan upp till Sälen redan ikväll. Vi ska få en myspysstuga och bara njuta fjälluft. Blir det avfärd redan ikväll så blir det säkerligen en öl eller två med Jonas och hans gäng. I morgon ska jag jobba och ladda med bra Sälenrep innan vi är inbjudna till en förhandsöppning av en ny restaurang. Sweet.

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh... lyllo dig :) Jag har blivit sååå såld på fjällen sen vi har börjat åka med Mona och Micke till deras fjällstuga i Fjäten. Visst längtar man bort till sol och värme titt som tätt, men fjällen (inte minst på senvintern) är bra mumma det med :) Det bästa av två världar.
Hoppas du får det lika helmysigt som det låter.
Kram
Sol Jenny