torsdag, november 27, 2008

Jul igen

Eftersom jag ska iväg på jobb ikväll så fick jag välbehövlig sovis idag. Helt underbart skönt, inte minst för att Stefan återigen finns i sängen. Stackarn har jobbat 50 timmar på tre dagar. Jag tyckte att han kunde få fortsätta sova och gick upp och gjorde frulle till mig själv.

Ska göra en grej på årets julklapp (okej, inte så originellt) som är en upplevelse. För en gångs skull tycker jag att det är en riktigt bra årets julklapp. Det ska jag önska mig. Det, eller inredningsgrejer. Har konstaterat att nu är det igång, julhetsen. Helt sjukt vad mycket jul det är redan nu. Det har liksom ingen hejd. Kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller inte. Hur som helst så blev det en riktigt julig frulle idag. Okej, inte de två äggen kanske, men kaffet med kanel och apelsinsalladen med nötter.

Inga kommentarer: