tisdag, november 25, 2008

Great day

Vilken bra dag det här har varit. Och bäst av allt var lunchen. Jag skrattade så att jag hade mascara i hela ansiktet. Så blir det när Svempa är med. Vi fick förresten vara med på bild idag, Svempa och jag.



Nu ska jag ta och kolla igenom vår nya tidning. Rolig att första "nya" numret blev så tjockt att vi fick lov att byta tryckeri i all hast. Dubbelt upp mot vanligt. Det är världsklass. Innan jag kör hemåt ska jag byta en klänning på H&M och istället få med mig en svart kofta och säkerligen lite annat hem. Har spanat in en liten jacka i ett skyltfönster också. Tur att Stefan är borta så att jag slipper smussla in påsarna.

Det som skulle ha blivit häng igår blir det idag istället, Emelie kommer och vi funderar på om vi ska träna eller slappa. Just nu känns det senare alternativet mest intressant. Fast å andra sidan, tänk hur sjukt skönt det känns efter ett pass på gymmet. Kanske kan avsluta med lite spa också. Får konferera med fröken Knutsson lite.

Dagens roligaste är en felringning. Min gamla kursare Johan "råkade" ringa upp mig av misstag i fickan. Jag ringde tillbaka och vi fick kul update. Det visade sig också att han och Kimen, en annan gammal kompis ska upp till Sälen om ett par veckor, så förmodligen blir det ett stopp för dem hos mig. Kul kul.

Inga kommentarer: