onsdag, november 19, 2008

Sofior

Idag sammanstrålade två Sofior över en havrelatte (jag) och vanlig latte (hon) på stan för att diskutera framtida samarbeten. Sofia jag och Sofia Rågenklint, en mycket trevlig och snygg kvinna. Det här kan bli hur bra som helst.

Väldigt ofokuserad på jobbet idag och utan matlust. Längtade hem till soffan där det så småningom blev apelsinsallad till middag och SATC. Sen kom fina Linda på Bonde-dejt. Vi ömsom skrattade och ömsom sörjde med de stackars bondefriarna. Underbarast är ju hel klart gaybonden och hans killar. Det är precis vad den konservativa (läs: Mora, Orsa, Älvdalen etc.) delen av Sverige behöver. Haha.

Nu blir det mer av min nya drog, SATC, innan jag somnar sött med lurvet.

I morgon är en annan dag och då kommer min älskling hem. En vecka blev en månad men nu är det förhoppningsvis nog. Nu ska han vara hemma och ta hand om sin tjej. Det behöver hon.

Inga kommentarer: