måndag, november 03, 2008

Jag och SATC

Jag jobbade igår. Mycket motvilligt, förvisso, men jag mötte ändå upp Caroline här på redaktionen vid lunchtid för att sätta ihop ett Monsters of Mora-rep. Många bilder som inte platsar i tidningen. Banden gillar att spexa, kan man lugnt påstå. Efter en sväng på kyrkogården gjordes matreportage. Eftersom jag var så duktig igår, trots extreme hangover, ska jag snart packa igen för dagen. Sen blir det mysbyxor och SATC hela kvällen. Eventuellt gör jag ett avbrott för "Färjan", som är roligaste white trash-tv på mycket länge.

Har nyss varit och ätit lunch med Andreas och Svempa. Den förstnämnda har köpt en BMW under helgen och vi andra har mobbat honom för pizzarejsern sen han kom i morse. Efter vår thaibuffé til lunch fick jag vara med om något nytt. Jakten på billig bensin. Tydligen så finns det folk som på riktigt åker runt och kollar efter billiga bensinpriser. Andreas fick napp på OKQ8 och jag skrattade så jag höll på att smälla av när det visade sig att bensinen där va slut. Så går det när man är snål.

Inga kommentarer: