onsdag, november 12, 2008

Fler hemmapics



Så här ser vår fondvägg bakom teven ut, fast det var lite svårt att göra den rättvisa på bild. Den är mycket mörkare i verkligheten.



Tänk att den här skulle bli ved i vinter. Tur att jag räddade den från Jimmys vedhög.



Jag har haft väldiga problem att hitta ett schysst soffbord. Lösningen blev en oldie som fick åka på omlackering.



Dörren till källaren i hallen.



Den här va dyr - men jag ångrar inte en spänn. Inte heller denna silvertapet gör sig rättvisa på bild. Den är sååå snygg och har en häftig struktur. Den sitter på första väggen när man kommer in i hallen.



Fondtapeten i badrummet.



Det har väl inte undgått någon att jag gillar rosa. Och jag fick igenom favvisfärgen i lilla badrummet. Spegeln är en ram från Ikea som jag speglat in.



Snart blir det komplett. För det saknas en högblank svart skiva som ska ligga på hyllan ovanför den vägghängda toan. Vägghängd toa is the shit - snyggt och väldigt lätt att hålla ren.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint ni har det Fia!! Längtar till jag får komma och titta IRL!! Kram

Sofia sa...

Tack gumman! Jag är faktiskt jättenöjd själv. Nu är det verkligen dags att du kommer och tittar IRL.
Kram.

Anonym sa...

Me like alla dessa fond tapeter. Är själv svag för dem. Har fond i alla rum utom ett i hemmet ;)
Gillar det rosa skarpt och den svarta.

Vi gjorde en annan variant förra året när vi gjorde v-rum. En svart med ränder som vi satt upp vågrätt så ränderna blev liggande. Svårt att förklara men snyggt blev det.

Skit fina bilder på ett härligt hem tjejen.