torsdag, november 22, 2007

Så lite tid...

.. så mycket att göra. Jag får panik och måste varva ner med ett blogginlägg. Känns som om jag inte gör annat än flänger runt och om 50 minuter är det dags igen. Förmiddagen har ägnats åt ett sjukhusreportage. Reportern, det vill säga jag, var så stressad av sjukhusmiljön att jag knappt kunde koncentrera mig på att intervjua. Efter nån timme släppte det dock - thank God! Det kommer att bli en bra grej det där. Nu ska jag bara ha tid att knacka ner den. Kunde det inte vara onsdag idag istället?

Dessa pepparkakor! Jag fattar inte varför jag gav mig den på att göra ett peppis-knäck. Pepparkakorna står mig upp i halsen, jag orkar inte baka mer. Idag är det dock grande finale när sista kakorna ska skäras och gräddas. Sen foto och sen klart, äntligen.

Det kommer garanterat bli late kvällsjobb ikväll. Stackars, stackars mig.

Inga kommentarer: