onsdag, november 21, 2007

Glamourmodellernas bloggar

Av någon anledning har jag hittat till några glamourmodellers bloggar. Det är hysteriskt roligt att läsa vad de skriver, framförallt för att det är den värsta misär-svenska jag sett på länge. Särskrivningar är mer regel än undantag och en av dem stavade arkitekt så här: argitekt. Samma person skriver också sennare istället för senare. Det är också intressanta ämnen de tar upp - not. En ganska känd silikon-lolla rapporterar om "tio sätt att få din drömkille på fall". Eh, vilka tips! Jag tycker faktiskt synd om dem men man för förstår ju att de inte hade något annat val än att bli glamourmodeller. Även fast de gärna, så klart marknadsför sig som "boobs with brain".

Jaha, onsdag. Förutom personporträtt så står besök av säljchef Åsa på schemat. Alltid lika kul när Åsa kommer till oss, hon är en riktig pingla. Om jag ser ut som hon när jag är 35 plus och har fött två barn så är jag jävligt nöjd. Ikväll blir sker det numer omskrivna papparkaksbaket. Nu har jag hittat ett suveränt recept. Mycket smör och socker - då blir det gott. Nu måste jag förbi Ica och handla på mig olika sorters mögelostar. Pepparkakor och lite mögel är svårslaget i juletider.

Shoppingsuget är starkt... är så sugen på massa koftor alternativt andra varma kläder. Kanske blir en runda på lunchen.

Inga kommentarer: