onsdag, november 28, 2007

Lunchshopping

Ojojoj, denna lunchshopping spårade rejält. Skulle egentligen bara titta ju, reka liksom. Och bestämma mig senare. Så blev det inte. Istället fastande jag för ett svart och vitt set som man både kan åka skidor och skoter i samt lulla runt i snön. Riktigt snyggt var det till och med, annars är ju inte såna där funktionella kläder särskilt tjusiga. När jag ändå var igång så slog det mig att jag faktiskt måste börja träna inför Tjejvasan snart. Har absolut inga kläder att åka i (goose funkar inte) så det blev ett både snyggt och funktionellt set från Craft. Rosa, svart och vitt - me like. Efter det stället kom jag på att det inte är okej att använda samma underställ nu som på mellanstadiet (ja, jag har samma nu som då i storlek 160 för barn). Med mig i påsen fick jag därför även ett underställ med både tröja och byxa från Craft. Nu är jag laddad för vintern! På vägen tillbaka från Sportaffären råkade jag gå in och köpa ett par jeans också. Så det kan gå.

Igår kom ett paket från Hästens med diverse tillbehör till vår lyxsäng. Det ska bli roligt att ta fram de idag, för jag orkade inte igår. Hästens är det bästa som hänt mig på mycket, mycket länge. På riktigt sover man faktiskt bättre. Dessvärre vill man aldrig gå upp.

Inga kommentarer: