torsdag, november 15, 2007

Äntligen kvällning

Jag tror aldrig jag längtat så mycket från jobbet. Nu ska jag vänta på ett mail och åka heeeeeem. Stefan är hemma och steker härliga hemmagjorda hamburgare som jag ska smaska i mig innan jag däckar i Hästens/soffan. Ikväll tänkte jag börja fundera på inbjudningarna till min 25-årsfest. Jag ändrar mig ungefär varje dag om jag ska ha fest eller inte, hur stor fest jag ska ha och så vidare. Just nu känns det som att ha en lagom stor fest. Problemet är dock vilka man ska bjuda. Vissa är givna. Andra inte alls lika givna, beroende på storleken på festen. Vissa känns helt onödigt att bjuda, man vet liksom redan innan att de aldrig skulle göra sig besväret att komma, trots att man kanske egentligen är ganska bra vänner. Eller i alla fall var en gång i tiden. Man blir bara ledsen och då är det lika bra att gardera sig och inte bjuda dem överhuvudtaget. Gud så smart jag är.

Nej, nu är jag "so out of here".

Inga kommentarer: