måndag, november 05, 2007

Cold

Trots att jag har mina superstrumpor modell varmare (fötterna reglerar nämligen hela kroppen, har jag fått lära mig) så har jag frusit som en isbit hela dagen. Ikväll blir det nog ett bad som får råda bot på det. Innan det har jag så mycket saker som måste göras att jag inte vet hur tiden ska räcka till. Först ut är tygspaning til hemligt projekt med Carina. Hade tänkt helsteka kalkonfilé idag men inser att jag nog inte hinner med det. Senare har jag nämligen lovat att ställa upp som fotograf... och fixa klart ett skrivjobb.. och sen är nog klockan framåt midnatt. Och jag som hade tänkt sova tidigt! Förra måndagen gick jag och la mig klockan halv nio, skönaste. Då kan man vakna halv sex och ta en timmes powerwalk innan frulle - Me like. Men det blir nog ingen halv-nio-sänggång ikväll. Jag har blivit som en gammal tant som vill lägga sig tidigt, tidigt.

Inga kommentarer: