tisdag, november 27, 2007

Runtfläng

Idag har jag flängt runt som ett jehu. Började med att vara sen så de 12 milen till Borlänge fick köras (för) fort. Thank God för gps:en som ser vissa saker som ingen annan ser ;) Ergonomiföreläsningen var intressant men tyvärr ern dyr historia. Ola får byta ut rubbet på mitt skrivbord tror jag. Snart kommer en ny stor avancerad Mac, en ergonomisk kontorsstol och en riktig lampa. Nu kör jag med en röd kultlampa som mest bara är snygg - men värdelös. Efter planering och diverse genomgångar med Ola och trevlig thailunch med Åsa åkte jag hemöver och svor över alla jävla dåliga bilförare som är ute i trafiken. Jag var också för lat för att åka in på en mack och fylla på spolarvätska så det blev till att åka suddigt.

Nu har jag precis lämnat av silverfaran i Långlet (tack Johnyy för skjutsen) och ska bege mig mot Zorngården. Det ska testas glögg. Sex olika sorter. Det finns risk för att det blir lite vingligt later on. Måste be svärmor/svärfar att hämta upp mig.

Ikväll blir det tidig sånggång. Trött så in i....

Inga kommentarer: