torsdag, mars 22, 2007

Torsdagssol.

Nu ska jag snart iväg på min andra PT-timme med Pamela. Blandade känslor för jag befarar att jag kommer att få kraftig träningsvärk även i överkroppen!

Det är så härligt att vakna på mornarna med att det är ljust i rummet. Ljust för att solen skiner så starkt. Nästan så att man vill ha solisar på sig inne. Igår hade vi världens myskväll. När jag kom hem slut efter jobbet hade Stefan lagat en smarrig Chili con carne. Efter middag släckte vi ner hela huset och tände ljus, kröp ner i jättesängen med nybäddade lakan och smaskade på en riktigt delikat godispåse. Samtidigt såg vi Beck, Advokaten. Gud va man behöver såna myskvällar ibland. Sen fick jag massage på mina stackars ömma muskler. Jag undrar hur jag lyckats hitta en så fantastiskt människa som Stefan.

Inga kommentarer: