torsdag, mars 29, 2007

Full av pannkakor.

Oj så mycket jag åt till lunch. Kan knappt sitta ordentligt. Fick lov att ta en liten promenad för att få ner det värsta.

Dagens bästa nyhet - Ebba von Sydow slutar på Veckorevyn.

Dagens bästa i övrigt - vädret.

Dagens outfit - röd klänning med leggings, som strax innan lunch blev röd klänning med jeans. Jag var väl lite optimistisk kanske.

Dagens planer - sticka till Orsa och träffa den nya kvinnliga kyrkoherden.

Dagens måsten - kolla på H&Ms webbshop hela tiden och försöka hitta jackan.

Dagens sämsta - jag har har för mycket på jobbet.

Dagens kväll - kolla på fönster,haha. Ny sak att lära sig. Hur väljer man ett fönster liksom?

Dagens rätt - thaimaten som jag fick med mig hem igår. Var på matreportage hos en thailänska och fick massa smarrigt med mig hem.

Dagens höjdpunkt - snart är det helg!

Inga kommentarer: